fredag 4 mars 2011

Fortfarande här

Nej jag har inte gett upp med bloggen. Men jag var jätteförkyld under en lång period och det har varit mycket i skolan så bloggen har tyvärr fått lida. Det har inte hänt så mycket spännande för Ragna heller. Vi väntar mest på att vädret ska bli bättre så man gå ut och promenera lite oftare. Sist vi var ute höll stackars Ragna på att blåsa bort.

Det enda nya som har hänt är att jag kommit med i Foderbilens testpanel vilket var väldigt roligt. Så jag kommer att få prova olika produkter och sedan skriva vad jag tyckte i bloggen. Jag vet inte än vilka produkter det blir, mer om det längre fram. Det ska bli kul iaf att få prova lite nytt och det är bra att ha något att skriva om när bloggarinspirationen tryter.

Mysa med matte i soffan är det bästa som finns.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är kul att se jättarna i perspektiv med människor! När man ser dem själva ser de ut som vilka kaniner som hellst, men som på den här bilden ser man hur stora de är!! Vore kul att testa, men min sambo säger att vi aldrig ska ha annat än rex som nu... ;)

    SvaraRadera