söndag 23 januari 2011

Bamseflickan

Innan jul skulle jag och sambon ta några parbilder att ge till släktingar i julklapp. Och självklart blev vi ju tvungna att ta en bild med hela familjen. Det var nog inte föränn jag såg den här bilden som jag insåg hur otroligt stor Ragna faktiskt är, så jag tänkte att det kunde vara kul att lägga upp den. Bättre sent än aldrig.




Just nu är jag lite extra mammig och överbeskyddande efter det jätte tråkiga beskedet igår. Nova som kommer från samma uppfödare som Ragna dog igår bara 5 månader gammal och jag tycker verkligen synd om hennes stackars matte. Jag vill inte ens tänka på hur dåligt jag skulle må om Ragna dog. Kaniner kan vara så tuffa och samtidigt så sköra.

2 kommentarer:

  1. oj vad stor hon är. Men så otroligt vacker. Det är verkligen tråkigt med fina nova. Miste min Djarfur i Tisdags. Hämtade hem 2 rex hermeliner idag. Storlek som ett marsvin.

    SvaraRadera
  2. Tack för omtanken!

    Ja fy det är verkligen helt hemskt. Känns som att mista en nära vän, och det var hon ju. Hon var så speciell och social, så livfull och några dagar senare helt borta.

    Saknar henne så otroligt mycket!

    SvaraRadera